Tuesday, August 25, 2009

malang tak berbau

Dengan menggunakan bot polis yang agak canggih, kami bergerak dari jeti LKIM ke pulau kapas. Angin laut yang menderu membuatkan masing-masing melayan pemandangan indah disekeliling.

"jaga....jaga" tetiba pelajar yang duduk di bahagian bawah bot menjerit. sepantas kilat ada objek putih yang melayang dan mengena muka kak pujiah. rupanya tutup toyogo box untuk simpan peralatan yang melayang.Keadan menjadi cemas. kak pujian dah menekup muka. cuma nampak keningnya berdarah. risau jugak sebab dia pakai spek mata. nasib baik la spek mata yang dia pakai tu dibuat dari plastik, tak de la kaca yang pecah memasuki mata. Cuma spek mata saja yang patah. dengan bantuan en. mad, pembantu perubatan, keadaan dapat dikawal. cuma kak pujiah kena la menahan, seminggu tanpa spek di pulau kapas.

8 comments:

PPT said...

Syukur Alhamdulillah, CIk Din dah kembali maju dalam penggunaan internet... Tahniah...

yazilahyazir said...

Salam che din..
Akhirnya...lepas ni update hari2 k..hehheheh
saya tau che din banyak pengalaman n cerita..
have a great day che din

aboy said...

Papepun Alhamdulillah xde pape...
Kak fauziah still komited masa Kem tu..=)

Lennyek said...

salam..
akhirnya ber'nyawa' kembali blog en.din..hehehe..

all the best!!

hisyamchemat said...

Itulah... kalau kita tahu busuk tentu ada malang akan berlaku. Jadi kita boleh berjaga-jaga. Tapi ianya tak berlaku seperti yang kita harapkan, sebab tulah malang memang tak berbau. Jadi kita sama-sama hendaklah berhati-hati. Tak gitu.

REDZUAN said...

patutlah kak pujiah bila nak masak je cari teman... asal nak masak je cari teman.. rupanye takut tertukar garam dengan gula... he he

ajoy87NF said...

lor...
dah lame update ghupernyer...
hahahahaha....

_F.@.R.@.H.@.L.!.N.@_ said...

hehehe...akhirnya..kembali jua en.deng kito ni..hahaha...ajen2 lor becerito ek pas nih...