Thursday, August 7, 2008

minggu pertama

assalamualaikum

Dah lama sangat saya rasa saya tak menulis. selepas melapur diri semula di uitm pada 1.8 yang lalu, saya rasakan masa saya amat singkat. biasa la, adaptation process after 3.5 years on study leave. Sukar jugak untuk menyesuaikan diri dari sepenuhnya bahasa malaysia di upsi untuk sepenunya bahasa inggeris di uitm.
Saya melapur lewat 1 bulan dari tarikh buka semester. tu yang agak terkejar untuk menyiapkan nota dan kelas ganti. tambahan, saya dapat subjek yang tak pernah saya ajar sebelum ni. tapi alhamdulillah, berkat pertolongan sahabat-sahabat sekalian, kerja susah menjadi senang. sekarang ni musim mid-term test. so kena la prepare soalan. Tapi difikirkan balik, tu lah kerja pensyarah, so sendiri mau ingat la kan. jumpa lagi di edisi seterusnya, akan saya kongsikan pengalaman menyertai program outdoor bersama pelajar diploma semester 2 di tasik kenyir.

jumpa lagi, assalamualaikum

4 comments:

**fRy laDy** said...

en.din...
lme x tlis kt blog...
hee..

MuScLEgAiN said...

aslkm....
best la jadi cik din
nun jauh dah sampai....
sampai phd... tahniah...
and good luck ......
saya teringin nak belaja tinggi macam cik din nie tapi kadang2 saya nie pemalas suka bertangguh..
hajat saya dapat pergi u.s suatu hari nanti... bagilah pandangan pada saya... memang teringin sangat.. dan usia saya nia.. yang tak tentu hala... ada masa saya sedih sebab banyak sangat main.. kadang2 tak pk pulak... jadi bagilah serba sedikit pandangan kepada saya untuk berjaya mendaki tangga seterusnya sampai PHD..

PPT said...

Ok Ok Che Dean,
Dah boleh mula tulis ttg Kenyir dah...
Banyak orang tengah tunggu nie...
Nanti lambat tulis bersawang pulak blog nie, nak kena trekking 2 jam baru dapat baca blog nie.

Cheers..

Unknown said...

A'kum En Nasa,

Ape khabaq, it was coincidence to found your blogs. Congratulation, finally complete your PHD...This will be your stepping stone in your career...insyallah ada reseki kita jumpa lagi..

salam perantau dari mat n watie n rofiq rayyan..