Monday, June 9, 2008

pengalaman blog

assalamualaikum semua.

terlewat, tu je yang mampu aku katakan.orang dah sampai ke bulan, aku still di Temerloh, tu pun baru nak keluar kampung Baru Huma Luas. blog ni dah amat lama wujudnya tapi memang aku mewarisi bakat tidak suka menulis, so niat tu tinggal niat je la. hisyam dan hasnol dah lama cabar aku tapi sibuk belajar alasanku. orang lain belajar jugak kan.

so, hari ni malas atau rajin aku cuba jugak walaupun dengan satu ayat. so here am i, writting in my own blog. setidak-tidaknya kaum keluarga, anak-anak (insyaallah), cucu (insyaAllah) tau yang aku ada blog dan blog dimulakan pada 10.6.2008, jam 9.30 pagi. secara kebetulan, hari ni hari jadi mak, selamat hari jadi mak, kau penyinar hidupku. cukup sampai disini dahulu, moga aku mampu meneruskan riwayat blog ku di masa akan datang. assalamualaikum.

3 comments:

zainal said...

Huyooo...dah maju dah ni! mana cerita lainnya?

hisyamchemat said...

Wei kawan... sawang sudah penuh daa. Cepat-cepat ambil vacuum sedut. Nanti takut berlumut pulak.

Fake Mirror said...

hye my darling uncle,
I had start a new blog
on blogspot
but dun rily noe how to use it
upload pic smue tu..
so, nnt klo pok rjin2, do visit my page