Tuesday, July 8, 2008

akhirnya...

dah tiga tahun setengah aku kat tanjung malim. minggu ni minggu terakhir disini sebagai full time student. pastinya banyak kenangan aku kat sini. biarlah aku simpan sebagai salah satu kenangan terindah dan bermakna dalam hidup. tugas menanti di hadapan tapi aku tak nak memikirkan tentang tugas. biarlah aku terus menikmati saat-saat indah di tanjung malim.

terharu bila ramai kawan-kawam yang mengucapkan selamat jalan. termasuk jugak uncle tukang sapu yang aku panggil uncle alleycat. memang suaranya serak2 suara loga. kalau jumpa dari jauh aku dah menyapanya "makasihhhhhhhh". dia memeluk aku semalam. "cikgu, jangan lupa saya ye".

ucapan terima kasih pak cik darus, jep, jo, abang karim, kak lela, abang usop bomba, nor, bedah, yana, khalid, ane, malau, ustaz zul, abang don, seluruh keluarga evolution, team eagle dan semua yang mengenali dan yang sentiasa memberikan semangat. tak mampu aku senaraikan semua tapi semua memberikan makna yang amat mendalam dalam hidup ku. terima kasih dan aku panjangkan doa agar anda semua dikurniakan kesihatan dan kebahagian.moga jumpa lagi. assalamualaikum

No comments: